Sidor

måndag 4 juli 2011

Skåp makeover

Har fixat lite på det gamla allemogeskåpet
som jag köpte på våren.
Gillade inte de guldfärgade knopparna
och beslagen ..
.. och mellanrummet på skåpdörrarna
störde mig också -
så jag bytte knopparna och fäste
en list på ena dörren.

Tycker att det blev mycket bättre :)
Lådorna skall också få nya beslag;
visar dem senare :)

TACK för era rara kommentarer 
och för att ni ger er tid att titta in :))


Hälsar också min nya bloggföljare
Puumuli hjärtligt välkommen!

Ha en fin ny sommarvecka!
kram Tini

6 kommentarer:

Arja sa...

Hejsan! Hittade din blogg genom Pia. Så mysigt du har det och vilka fina loppisfynd du gör hihi. Skåpet blir riktigt fint.
kram Arja ♥

Lisa sa...

Jättesnyggt fiffat hörru. Blev så bra. Det är så mysigt och praktiskt med dessa gamla goa skåp. Sväljer en hel del. Ha de så fortsatt gott idag...

Kram Lisa

Monica sa...

Tänk vad en liten list gör, det blev bra!
Skåpet är gulligt annars också.

tackar också för gullig kommentar hos mej :)
Ha det bra
Monica

Anette sa...

Jättefint skåpet blev ,snyggt blev de med listen också :)
Ha en skön kväll
Kram Anette

Tillsammans Hemma sa...

Det blev verkligen jättefint. Tänk vad lite fix kan lyfta en möbel. Gamla skåp är underbara med lite vitfärg tycker jag!

Hej från Loo.

Johanna Stålros sa...

Super fint efter att da fixat till det- duktig du är. Kram Johanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...