Sidor

torsdag 21 februari 2013

This is me

Nyss hemkommen från en trevlig
kryssning till Stockholm med dottern min.
Dagens tema hos Fabriken är "This is me"
och här har ni mig :)
Den ganska suddiga bilden tog dottern i vår hytt på 
Silja Symphoni igår, när jag provade min nya linnejacka.
Kolla hur mallig jag ser ut, hihi ..
 Linnejackan köpte jag från
dea axelssons och det var "love at first sight".
Min klädsmak är för övrigt lika "färglös"
som min inredning. Grått och naturfärger
är favoriterna :)
Annars gillar jag mera att stå bakom kameran
än framför. Den ljusa lantliga inredningsstilen
har länge varit min favorit 
 och jag har alltid gillat att göra något med mina händer.
Min mor sydde och stickade mycket,
så det av henne jag lärt mig handarbeta.
 Den här kudden sydde jag m.hj. av en vacker schablon,
som jag hittade hos Sinooperi nyligen.
***
Nu tackar jag ödmjukt för alla
trevliga kommentarer som ni lämnar.
De värmer och glädjer :D
Ha en fin torsdag och glöm inte
att titta in hos Fabriken! 
*
kram Tini



5 kommentarer:

AnniK sa...

Kaunis pellavajakku :)
Ja mikä ihana uusi sabloona, nyt täytyy kipinkapin lähteä Sinooperiin tuollaista hankkimaan.
Mukavaa torstaita!

Anonym sa...

Så kjempe koselig bilde av deg:)
Høres ut som dere har hatt en god tur:)
Kjempe flott pute du har laget nok en gang:)
Klem Merete

Rosa i huset i vitt sa...

Bra bild på dig..gör inget att den är lite suddig..snygg jacka.Jag är heller inget för starka färger..brunt ,grått vitt och svart är vad jag gillar bäst
ha en bra kväll
kram Rosa

Så Vitt Jag Vet sa...

Jag trodde att du köpt dynan i Stockholm.. Super snygg... Och för att inte tala om din linnejacka, helt din...
Kraam
Sanne

Huset på Backavägen sa...

Hahaha, färglös. Ja, jag är också färglös men jag har nästan bara svart i min garderob men nästan bara vitt och natur i min inredning. Fint kort på dig!
Kram Anki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...