Sidor

söndag 23 november 2014

Ljuspåse - utlottning

Första Advent närmar sig
med stormsteg
och
jag har sysslat med att sy ljuspåsar
till Julbasaren som hålls om en vecka
på dotterns skola.

När jag en gång hade
ångan uppe så sydde jag några
extra påsar i samma sveva.

Eftersom jag inte på länge ordnat
någon utlottning
och
eftersom bloggen redan hunnit fylla 4 år,
så tänkte jag att det kunde
vara dags att fira lite :D

Samtidigt vill jag tacka alla mina
härliga följare och läsare!
Utan er skulle bloggen
inte finnas.
TACK :D 
 
Så till utlottningen som
följer ett bekant mönster:

Du får 1 lott genom att lämna en kommentar
till det här inlägget.

Om du har en blogg och länkar
med bilden ovan, så får du en extra lott,
dvs. 2 lotter :)

Kom ihåg att meddela hur många lotter
du deltar med!

(Tyvärr går det inte att
delta som anonym denna gång.
Har stängt möjligheten att
kommentera som anonym pga spam.)

Vinnaren dras 1 December.

LYCKA TILL!
 *
 Ha en riktigt fin början
på den sista veckan i november!
*
kram Tini

9 kommentarer:

AnniK sa...

Yhdellä arvalla mukaan tätä ihanuutta tavoittelemaan.

Så Vitt Jag Vet sa...

Jag är med ! Tar en lott, länkar på eftermiddagen.
Kraam
Sanne

House and Garden by Bia sa...

Åh jag gillar ljuspåsar och vill naturligtvis vara med, och tar 1 lott;)
Den var jättefin ;))...här öser regnet ner idag...ingen snö i sikte här ;(..
Kram bia

Anne-Mari sa...

Vil gärna vara med i utlottningen om den fina ljuspåsen, 1 lott!
Vh.Anne-Mari

Livingroom sa...

Så fina, gillar dessa påsar då jag har ljus lite här och var .. Feltat med en lott.

Mervi sa...

Oj, så fin ljuspåse, jag vill vinna! Jag är med i utlottningen och tar två lotter. :)

koiperhonen sa...

Hei, eksyin blogiisi sattumalta ja löysin heti ihania sisustusideoita. Koitan nimittäin epätoivoisesti sisustaa uutta omakotitaloamme. Lisäsin blogisi heti suosikkeihin. :)Osallistuisin samalla myös ihanaan arvontaan.

Terkuin,
Hanna e1101012@edu.vamk.fi

Rosa i huset i vitt sa...

Hej klart man vill vara med på din fina utlottning..tar 2 lotter
kram Rosa

Unknown sa...

Ihana pussi! jaonnea :) Mukana 2 arvalla , linkitin omaani :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...